UPPDRAG: Skapa en julkampanj för Barncancerfonden.
PROBLEM: Välgörenhetsreklam tenderar att se likadan ut, med samma budskap året runt.
INSIKT: Väntan på julafton kan kännas evighetslång. Men för ett barn som genomgår en cancerbehandling finns en annan dag som känns ännu större, ännu viktigare. Och troligtvis ännu längre bort...
LÖSNING: Kampanjen "A most magical day".
Läs mer här
![](https://cdn.myportfolio.com/987f01fc-5ad9-465c-b9ca-a0cdbc246535/9bb5dea5-720f-4412-9002-3294f1dedf2d_rw_1920.jpeg?h=ef96bd0b52b178f3d73e797849e96067)
![](https://cdn.myportfolio.com/987f01fc-5ad9-465c-b9ca-a0cdbc246535/bdbd9608-e7f6-454c-b409-0ee6e6dea0c7_rw_1920.jpeg?h=1171822fe6597c4ae3a9da1ad272a2a1)